KUNDIG IN HANDLIJNKUNDE

  Met de juiste intentie, doordringen tot de essentie

Door invloed van de Simiaanlijn

is er geen onderscheid tussen wat de wensen zijn

(het hart, het onbewuste, emotionele reacties)

en wat het verstand zegt

(het hoofd, het bewuste, analytische capaciteiten).

 

Denken is voelen, en voelen is denken,

het is heel moeilijk om gedachten

en gevoelens te scheiden.

 Het is duidelijk dat als één lijn,

Hartlijn en Hoofdlijn vervangt,

 je dan een "rechtlijnige" benadering van het leven hebt,

 je bent dan nauwelijks in staat om verstand en logica

van elkaar te scheiden, het heeft ook tot resultaat

dat het vinden van gemoedsrust erg moeilijk is.

Door middel van mijn gedane onderzoek

heb ik willen vaststellen of mensen

met een Simiaanlijn tegen dezelfde dingen aanlopen,

dezelfde eigenschappen hebben

en wat het verschil is tussen een Simiaanlijn

links, rechts of in beide handen.


Het onderzoek is inmiddels afgerond,

veel prachtige lijnen gezien, mooie mensen gesproken

en vooral erg veel geleerd.

Deze speciale kennis die ik heb mogen opdoen gebruik ik nu

om duidelijkheid en helderheid te scheppen

voor de mensen die over een Simiaanlijn beschikken

(of de ouders van kids met deze lijn)

Radiouitzending betreffende Simiaanlijn
0:00/5:30

Ik kan nu helder uitleggen wat er precies in hun hoofd gebeurt

onder invloed van deze lijn en hoe ze gemoedsrust kunnen vinden.

 

Vaak worden kinderen met een Simiaanlijn

bestempeld met ADHD of autisme,

beide ontstaan uit het feit dat ze zich niet begrepen voelen,

hierdoor sluiten ze zich dan af (autisme)

of ze worden juist rebels (ADHD)

dat wordt dan op een verkeerde manier uitgelegd

en zo volgt een diagnose.

 

Natuurlijk kan het zijn dat de diagnose correct is, ik ben geen arts,

ik zeg niet dat deze kinderen niet aan deze aandoening lijden.

Ik geef alleen aan dat het ook aan de Simiaanlijn zou kunnen liggen,

en dat ouders door zich te verdiepen in deze lijn

hun kind veel beter kunnen leren begrijpen en anders met ze om zullen gaan.